Servicii SEO profesionale

0
41
Servicii SEO profesionale

Ai nevoie de servicii SEO profesionale? Site-ul afacerii tale are nevoie de optimizări profesionale din punct de vedere SEO pentru o bună indexare în Google!

Ce mă recomandă să te ajut cu servicii SEO profesionale? Înainte să citești ce am pregătit pentru tine în acest articol, te rog să dai o „geană” pe pagina „Rezultate SEO” și să vezi o parte din rezultatele SEO pe care le-am dobândit de-a lungul timpului pentru site-urile personale.

Cel mai bun exemplu e cel personal, corect?

Vrei să mergi la un medic stomatolog? Vezi mai întâi ce dantură are… Vrei să mergi la un mecanic auto? Vezi mai întâi ce mașină (sau mașini) are. Vrei să colaborezi cu un consultant SEO? Vezi mai întâi ce rezultate are. E logic, nu-i așa?

Pentru mai multe detalii, îți stau cu plăcere la dispoziție pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794.


Cuprins


Ce este SEO?

Ce este SEO - Servicii SEO profesionale

Cu siguranță știi câte ceva despre SEO din moment ce cauți servicii SEO profesionale. Chiar așa, ce anume știi despre SEO? Te rog să scrii un comentariu despre perspectiva ta asupra noțiunii de SEO.

SEO este prescurtarea de la „Search Engine Optimization” și are ca scop principal promovarea site-ului pe motoarele de căutare.

De exemplu, dacă te pui să cauți „ce este seo”, în primele rezultate vor apărea site-urile cele mai bine optimizate din punct de vedere SEO.

SEO poate fi considerată și o armă. De ce? Pentru că are rolul de a influența percepția celui care face căutarea pe Google (sau pe alt motor de căutare).

Din nefericire, sunt unii oameni obișnuiți să-și ia diagnosticul de pe internet. Fă cumva și evită astfel de practici! Mergi la doctor!

Dacă te pui să cauți tot felul de tratamente sau sfaturi medicale, în primele afișări pe Google vei găsi cele mai optimizate site-uri din punct de vedere SEO, nicidecum cele mai bune tratamente sau sfaturi!

La urma urmei, e și normal ca SEO să fie o armă, din moment ce un aport major la optimizare o are conținutul de tip text (#cuvintele).

Să-ți las o definiție ca la carte despre ce înseamnă SEO? Hai să-ți las o definiție pe care am scris-o în articolul „Ce este SEO?”.

SEO este cea mai bună unealtă de marketing pentru promovarea site-ului web. De ce? Prin SEO, site-ul web va fi atractiv atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru oameni.

Înainte de a începe optimizarea trebuie să efectuez un audit SEO. Ce este un audit SEO?


Audit SEO

Cât de importantă este revizia tehnică la mașină? Cât de importante sunt analizele medicale? Toate sunt foarte importante și necesare!

Ei bine și auditul SEO este important pentru că ia pulsul site-ului web.

Este recomandat să se facă un audit SEO înainte de a trece la optimizarea SEO propriu-zisă pentru a se putea contoriza (și monitoriza) munca și rezultatele care vor apărea ulterior.

Trebuie să știi că SEO este un proces, iar rezultatele nu apar de azi pe mâine. Îți recomand încă o dată să vezi analiza mea de pe pagina „Rezultate SEO”. Nu ajungi la rezultate fără muncă, răbdare, perseverență și iar muncă!

Personal efectuez un audit segmentat în 3 părți, astfel:

  • audit tehnic
  • audit on-page (de conținut)
  • audit off-page

Toate cele 3 părți formează un întreg. Cea mai mare pondere, când vine vorba de optimizarea SEO, o are partea de conținut (on-page).

Pe pagina „Audit SEO” găsești mai multe informații, plus prețurile pentru fiecare audit în parte.

Sunt și scriitor, nu doar IT-ist, fapt ce mă califică să optimizez un site de la A la Z din punct de vedere SEO.

Cât de mult contează optimizarea site-ului din punct vedere tehnic?


SEO tehnic

SEO tehnic - Servicii SEO profesionale

În funcție de modul în care este construit site-ul afacerii tale, optimizarea din punct de vedere tehnic va fi limitată.

Ce tip de site ai? Site de prezentare sau magazin online? Cum este construit? Din cod pur (optimizat 100%) sau cu ajutorul unui CMS (WordPress, Shopify, Drupal, Magento, WooCommerce etc.)?

Temelia de bază a unui site contează la fel de mult ca fundația unei case. Dacă ai fundație mare (sănătoasă și solidă), atunci vei putea construi o casă mare și impunătoare. În schimb, dacă fundația este mică, atunci nu te poți întinde prea mult.

La fel este și cu site-ul web. Nu-ți pot spune că ai greșit, dar trebuie să fie o legătură între echipa care îți creează site-ul web și echipa care se ocupă de optimizarea SEO. Fie vorba între noi, eu le fac pe ambele…

Optimizarea tehnică are limite, limite care țin fie de modul în care este realizat site-ul, fie de capacitatea serverului pe care este găzduit.

Revin la întrebarea pe care am scris-o înainte de acest capitol: cât de mult contează optimizarea site-ului din punct de vedere tehnic?

Din ce am observat până acum, ponderea la cele 3 mari segmente este următoarea:

  1. Optimizare on-page (de conținut): 50%
  2. Optimizare din punct de vedere tehnic: 25%
  3. Optimizare off-page (link building): 25%

E-adevărat că viteza site-ului contează și că toți factorii, per total, odată ce sunt implementați, ajută foarte mult.

„Unde-s mulți puterea crește” spune un proverb pe care-l știm cu toții din copilărie. Cu cât facem mai multe optimizări pentru site, cu atât mai mult valoarea acestuia din punct de vedere SEO va crește.

Odată ce ai un site bine optimizat, orice pagină nouă sau articol de blog se va indexa mult mai ușor.

Eu mă bazez foarte mult pe articole de blog, deci pe optimizarea on-page (de conținut). De ce? Degeaba scoți punctaj maxim la capitolul viteză (asta o poți verifica pe site-ul pagespeed.web.dev) și degeaba ai linkuri de calitate de pe site-uri cu autoritate dacă site-ul tău nu are conținut.

Pe ce se bazează afișările de pe Google sau de pe orice alt motor de căutare? Pe interogări, adică pe cuvintele sau expresiile pe care le introduce utilizatorul, corect?

Google are datoria să-ți afișeze site-urile care conțin expresile respective.

Site-urile care sunt cel mai bine optimizate pe baza acelor expresii, sunt și cele care apar în prima pagină pe Google.


SEO on-page

Îmi dai voie să încep cu o poruncă? Știai că 8 din cele 10 porunci scrise în Biblie (#Exodul), încep cu „Să nu”? Eu îți zic să nu folosești ChatGPT pentru optimizare paginilor sau articolelor de blog! De ce?

Pentru că de cele mai multe ori, textul pe care ți-l dă ChatGPT este plagiat (copiat de pe alte site-uri).

„Inspectorii informatici” ai motoarelor de căutare știu dacă site-ul tău are conținut original sau nu, fapt ce influențează decizia de a indexa sau a nu indexa pagina ta. De ce ar indexa de două ori același conținut?

Dacă nu ai pe cineva care să se ocupe de textul paginilor tale sau de scrierea articolelor de blog, te pot ajuta eu. Pe pagina „Articole de blog” găsești bonusurile gratuite pe care le ofer clienților mei, plus lista de prețuri în funcție de numărul de cuvinte.

În schimb, dacă vrei să scrii tu, atunci îți recomand să lecturezi următoarele 3 articole:

  1. 5 reguli pentru redactarea articolelor de blog
  2. 8 idei pentu articole de blog
  3. Structura unui articol de blog

Este foarte important ca fiecare pagină a site-ului tău să fie optimizată din punct de vedere SEO! Orice pagină neoptimizată le trage în jos pe cele optimizate…

Dacă vrei rezultate, atunci asigură-te că ai un site optimizat 100% SEO on-page!

Cum stă concurența ta la capitolul SEO? Poți să faci niște căutări pe Google la cuvintele cheie specifice domeniului tău de activitate pentru a vedea ce site-uri apar pe prima pagină la afișări.

Contează mult cuvintele sau expresiile pentru care vrei ca site-ul tău să apară în topul afișărilor pe Google, deoarece s-ar putea ca bătălia pentru unele să fie destul de acerbă. De exemplu, site-urile celor de la eMag, Flanco și Altex sunt foarte greu de învins, dar nu imposibil.

Cu muncă, răbdare, perseverență și iar muncă, vei avea șanse oricând, iar cu Dumnezeu vei putea birui orice!


Link building - Servicii SEO profesionale

Îți ofer servicii SEO complete, astfel că pot să te ajut și cu partea de link building.

Link building se referă la partea de legături sau de linkuri de pe pagină. Este recomandat ca fiecare pagină să conțină linkuri atât interne (către alte pagini din cadrul site-ului tău), cât și linkuri externe, adică linkuri către alte site-uri sau alte site-uri să aibă linkuri către site-ul tău.

Multă lume din breasla mea (de „SEOman”), consideră că linkurile externe sunt foarte relevante când vine vorba de SEO.

Contează ca site-ul tău să fie publicat (cu link, nu doar așa, ca text) pe alte site-uri pentru că îi va crește autoritatea. Importanța linkurilor externe (numite backlinkuri) e precum bibliografia de la finalul unei cărți sau a unei lucrări de licență.

„Inspectorii informatici” ai motoarelor de căutare vor considera că site-ul tău este important, din moment ce s-a făcut trimitere la el.

Scopul principal al unor astfel de linkuri este posibilitatea ca un vizitator de pe site-ul respectiv să apese pe acel link și să ajungă pe site-ul tău. Este un fel de portal… Întregul internet este un portal care se bazează pe linkuri.

Pot să îți public lunar un articol publicitar pe două dintre site-urile mele, la următoarele prețuri:

Dacă îmi trimiți textul articolului, eu doar îl voi optimiza înainte să-l public. În schimb, dacă vrei ca eu să scriu articolul, tariful îl găsești în articolul „Cât costă un articol de blog?”.

Observi că am pus deja câteva linkuri care duc pe diferite pagini? Aceste linkuri sunt relevante și de bun augur pentru a crește scorul SEO pentru paginile respective. Așa trebuie să ai și tu pe fiecare pagină a site-ului!


Vrei să investești în reclame pe Google? Dacă ai un buget lunar pe care să-l „torni” în reclame, te pot ajuta.

Îți poți stabili fie un buget fix, fie un buget de testare, să vezi cum merge treaba.

Google Ads se bazează pe principiul PPC (Pay-Per-Click), ceea ce înseamnă că banii sunt „turnați” doar dacă lumea dă click pe linkul site-ului tău.

De un timp încoace, Google nu mai afișează site-urile doar în primele rezultate, ci le pune ulterior și mai jos. Omul este obișnuit să „scrolleze” (după atât antrenament pe Facebook, Instagram, TikTok, YouTube etc.), astfel că este „îmbiat” cu reclame și după primul „scroll”.

Trebuie să știi că cei de la Google fac tot felul de schimbări anuale la algoritmul lor, schimbări care pot influența negativ site-ul web dacă nu are un SEO ca la carte.

E bine să investești în reclame, numai că trebuie să fii conștient că nu ai aceleași avantaje pe termen lung, avantaje pe care le ai dacă investești în SEO.

Cel mai revelant exemplu este acela că prin SEO, dacă site-ul tău prinde o poziție bună în top pe Google, acesta va fi afișat non-stop (24/7), până nu te detronează concurența, iar printr-o reclamă, site-ul tău va fi în top cât timp ai buget.

Dacă investești în Google Ads, va fi nevoie să culegi rezultate cât se poate de repede pentru a face profit (după ce reinvestești o sumă).


Strategie SEO

Strategie SEO - Servicii profesionale SEO

Te pot ajuta și cu o strategie de SEO. Știi șah? Strategia la șah se adaptează totdeauna în funcție de concurent, nu-i așa?

Tot așa, strategia de SEO se adaptează în funcție de domeniu de activitate. Nu e totuna să faci SEO pentru un site de prezentare sau pentru un magazin online.

Pe pagina „Pachete servicii SEO” găsești prețurile la pachetele pe care le pun la dispoziția clienților mei. Oferta este personalizată pentru magazinele online.

SEO nu se face după „ureche”, ci strategic.

Cum stai cu răbdarea? Omul care se ocupă de SEO trebuie să fie răbdător, nu doar harnic și perseverent…


Servicii digitalizare

Te pot ajuta cu mai mult decât servicii SEO profesionale!

Dacă ai nevoie de un site nou, ți-l pot crea. Dorești o aplicație de mobil (#Android) personalizată după nevoile tale? Spune-mi și încerc să-ți ofer soluția potrivită!

Ai nevoie de cineva care să se ocupe de conturile tale de Social Media? Te pot ajuta atât cu administrarea conturilor/paginilor, cât și la crearea postărilor digitale. Pe pagina „Creare conținut Social Media” găsești prețurile pachetelor lunare.

Îți recomand să intri pe pagina „Servicii”. Acolo găsești toate serviciile pe care le pun la dispoziția clienților mei.

S-auzim numai de bine!


Contact

Pentru mai multe detalii cu privire la serviciile SEO sau la alte servicii ce țin de partea tehnică, te rog să mă contactezi pe WhatsApp la numărul de telefon 075 041 7794. Mulțumesc!

„Binele-i bun atunci când e bine făcut.”

(Articol sponsorizat de Horja Robert Emanuel, CEO & Director HRE CONSULTANT S.R.L.)

Abonează-te
Primește notificări pentru
guest
0 Comentarii
Impresii
Vezi toate comentariile